Η Βουλή των Ελλήνων προκειμένου να προβεί στην υλοποίηση εφαρμογής ηλεκτρονικής καρτέλας αδειών των υπαλλήλων της και ολοκλήρωση της διαδικασίας ηλεκτρονικής υποβολής της, έγκρισης και χορήγησής της με τη χρήση ψηφιακών υπογραφών, προμήθεια λοιπού λογισμικού πλήρως ολοκληρωμένου με την υπάρχουσα υποδομή της ΒτΕ και παροχή σχετικών υπηρεσιών εγγύησης, υποστήριξης και εκπαίδευσης, σύμφωνα με την τεχνική περιγραφή της Δ/νσης Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Βουλής και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή
κ α λ ε ί
όσους επιθυμούν, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους αποστέλλοντας σφραγισμένη προσφορά η οποία θα συνοδεύεται από αίτηση, στην ακόλουθη διεύθυνση:
«ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»
Δ/νση Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού
Τμήμα Προμηθειών
(Υπ' όψιν Επιτροπής Διενέργειας Πρόχειρου Διαγωνισμού της υπ' αριθμ. 6310/4181/30.06.2014 απόφασης)
Οι προσφορές θα κατατίθενται στο Τμήμα Γραμματείας της Βουλής, Βασιλίσσης Σοφίας 11, (3ος όροφος), από τις 09.00 έως 13:30. Τελευταία ημερομηνία υποβολής των προσφορών είναι η 09η Ιουλίου 2014, ημέρα Τετάρτη. Στην τιμή κάθε προσφοράς, θα περιλαμβάνονται κρατήσεις 7,17% υπέρ ΤΑΥΒ και ΜΤΠΥ, όχι όμως και ο ΦΠΑ.
Κατά την αποσφράγιση των προσφορών που θα γίνει την 10η Ιουλίου 2014, ημέρα Πέμπτη και ώρα 12.00, στην αίθουσα 420 (4ος όροφος), Βασιλίσσης Σοφίας 11 Αθήνα, ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής, μπορούν να παρίστανται οι ενδιαφερόμενοι ή οι νόμιμοι εκπρόσωποί τους.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τεχνική περιγραφή θα δίδονται στα τηλ. 210 367 3178 &, 367 3180 (Δ/νση Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών) και τους λοιπούς όρους της προμήθειας, θα δίδονται στο τηλ. 210 369 2124 & στο fax 210 369.2120 (Τμήμα Προμηθειών).
Η Βουλή των Ελλήνων διατηρεί το δικαίωμα να ματαιώσει οποτεδήποτε την παρούσα διαδικασία.
Η δημοσίευση στο διαδίκτυο της πρόσκλησης αυτής γίνεται αποκλειστικά για λόγους μεγαλύτερης διαφάνειας και δεν μεταβάλει με οποιονδήποτε τρόπο τη νομική φύση της διαδικασίας.
Από τη Δ/νση Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού