Ενημέρωση : Διαγωνισμοί

Δημόσιοι και Διεθνείς Διαγωνισμοί

Αθήνα, 31 Μαΐου 2018

Περίληψη Προκήρυξης για την ανάδειξη Αναδόχου για τη Σύναψη σύμβασης παροχής Υπηρεσιών Διαχείρισης Εκτυπώσεων MPS (Managed Print Services), για την κάλυψη των αναγκών της Βουλής των Ελλήνων, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής

Αναρτήθηκε στις 05.07.2018 στις 10:40 ορθή επανάληψη των ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΕΒΛΗΘΗΣΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ, στις οποίες, εκ παραδρομής, στο ερώτημα 1 και στη σχετική απάντηση, ο όρος INJECT είχε αποτυπωθεί ως INCJECT.

  • Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή Υπηρεσιών Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Εκτυπώσεων (Managed Print Services – MPS) για κάλυψη των αναγκών της Βουλής των Ελλήνων, διάρκειας εξήντα έξι (66) μηνών. Ειδικότερα στο αντικείμενο της υπό ανάθεσης σύμβασης περιλαμβάνονται τα εξής:

    - Σύνταξη και υποβολή μελέτης εφαρμογής που θα αποτελέσει τον αναλυτικό οδηγό υλοποίησης του έργου.

    - Παροχή υπηρεσιών τοποθέτησης, εγκατάστασης και θέσης σε παραγωγική λειτουργία του συνόλου του εξοπλισμού (συσκευών πολλαπλής λειτουργικότητας, εξειδικευμένων λογισμικών διαχείρισής τους, λοιπού απαιτούμενου εξοπλισμού).

    - Παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης του προσωπικού της ΒτΕ στη χρήση και στη διαχείριση των ως άνω συσκευών, των λογισμικών διαχείρισής τους και του λοιπού εξοπλισμού.

    - Παροχή τεκμηριωτικού και εκπαιδευτικού υλικού και οδηγιών χρήσης.

    - Χρηματοδοτική μίσθωση διάρκειας εξήντα (60) μηνών για εκατό πενήντα πέντε (155) συσκευές πολλαπλής λειτουργικότητας (πολυλειτουργικά/πολυμηχανήματα), των εξειδικευμένων λογισμικών τύπου Pull Printing/Follow me Printing, καθώς και του λοιπού απαιτούμενου εξοπλισμού (Hardware και Software) για την παραγωγή εκτυπώσεων, αντιγράφων και σαρώσεων.

    -Παροχή υπηρεσιών διαχείρισης, συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης για τον παρεχόμενο εξοπλισμό (συσκευές πολλαπλής λειτουργικότητας, εξειδικευμένων λογισμικών διαχείρισής τους, λοιπού απαιτούμενου εξοπλισμού) για εξήντα (60) μήνες.

    - Έγκαιρη παροχή και εγκατάσταση για εξήντα (60) μήνες καινούργιων (όχι αναγομωμένων), γνήσιων και αμεταχείριστων ανταλλακτικών και αναλωσίμων (πλην του χαρτιού και των συρραφίδων) του κατασκευαστικού οίκου, για την απρόσκοπτη και ομαλή λειτουργία των συσκευών πολλαπλής λειτουργικότητας.

  • Η προϋπολογισθείσα δαπάνη για τη σύναψη της ως άνω Σύμβασης ανέρχεται σε εννιακόσιες πενήντα χιλιάδες ευρώ (950.000,00 €), πλέον ΦΠΑ: διακοσίων είκοσι οκτώ χιλιάδες ευρώ (228.000,00 €). Κριτήριο ανάθεσης της Σύμβασης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής.

  • Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών ορίζεται η Τρίτη 10 Ιουλίου 2018 και ώρα 13:30. Οι προσφορές πρέπει να υποβληθούν στο Τμήμα Γραμματείας της ΒτΕ, Βασιλίσσης. Σοφίας 11, 3ος όροφος, Τ.Κ 106 71, Αθήνα, Υπεύθυνη: κα Φωτεινή Σφέτσιου (τηλ: +30 210 3692128,  fax: +30 210 3692130). Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις προσφορές τους αυτοπροσώπως ή με το νόμιμο εκπρόσωπο τους ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, επίσης και με συστημένη ταχυδρομική επιστολή ή με υπηρεσία ταχυμεταφορών. Όσες προσφορές υποβληθούν με συστημένη ταχυδρομική επιστολή, θα ληφθούν υπόψη μόνον εάν έχουν παραληφθεί από τη Γραμματεία της Βουλής των Ελλήνων (Πρωτόκολλο) μέχρι την ως άνω καταληκτική ημερομηνία και ώρα υποβολής προσφορών.

  •  Η αποσφράγιση προσφορών θα γίνει την 11η Ιουλίου 2018 ημέρα Τετάρτη και ώρα 12:00 ενώπιον της Επιτροπής Διενέργειας του Διαγωνισμού, στην αίθουσα 420 (4ος όροφος), Λεωφ. Βασιλίσσης Σοφίας 11, Αθήνα 106 71.

  •  Δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία σύναψης της παρούσας Σύμβασης έχουν :

1. φυσικά ή νομικά πρόσωπα και, σε περίπτωση ενώσεων οικονομικών φορέων, τα μέλη αυτών, που είναι εγκατεστημένα σε :

α) κράτος-μέλος της Ένωσης,

β) κράτος-μέλος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ.),

γ) τρίτες χώρες που έχουν υπογράψει και κυρώσει τη ΣΔΣ, στο βαθμό που η υπό ανάθεση δημόσια Σύμβαση καλύπτεται από τα Παραρτήματα και τις γενικές σημειώσεις του σχετικού με την Ένωση Προσαρτήματος I της ως άνω Συμφωνίας, καθώς και

δ) σε τρίτες χώρες που δεν εμπίπτουν στην περίπτωση γ΄ της παρούσας παραγράφου και έχουν συνάψει διμερείς ή πολυμερείς συμφωνίες με την Ένωση σε θέματα διαδικασιών ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων.

2. Οι ενώσεις οικονομικών φορέων, συμπεριλαμβανομένων και των προσωρινών συμπράξεων, δεν απαιτείται να περιβληθούν συγκεκριμένη νομική μορφή για την υποβολή προσφοράς

Στις περιπτώσεις υποβολής προσφοράς από ένωση οικονομικών φορέων, όλα τα μέλη της ευθύνονται έναντι της αναθέτουσας αρχής αλληλέγγυα και εις ολόκληρον.

Αποκλείεται από τη συμμετοχή στην παρούσα διαδικασία σύναψης Σύμβασης (διαγωνισμό) προσφέρων οικονομικός φορέας, εφόσον συντρέχει στο πρόσωπό του (εάν πρόκειται για μεμονωμένο φυσικό ή νομικό πρόσωπο) ή σε ένα από τα μέλη του (εάν πρόκειται για ένωση οικονομικών φορέων) ένας ή περισσότεροι από τους λόγους, που ορίζονται στο άρθρο 73 του Ν.4412/2016.

  • Κάθε προσφορά στο διαγωνισμό συνοδεύεται από εγγυητική επιστολή συμμετοχής, που ανέρχεται στο ποσό των δεκαεννέα χιλιάδων ευρώ (19.000,00 €), που αντιστοιχεί στο 2% της προϋπολογισθείσας αξίας χωρίς τον ΦΠΑ.

Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση.

Η εγγύηση συμμετοχής πρέπει να ισχύει τουλάχιστον για τριάντα (30) ημέρες μετά τη λήξη του χρόνου ισχύος της προσφοράς, άλλως η προσφορά απορρίπτεται. Η Αναθέτουσα Αρχή μπορεί, πριν τη λήξη της προσφοράς, να ζητά από τον προσφέροντα να παρατείνει, πριν τη λήξη τους, τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς και της εγγύησης συμμετοχής.

  • Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού.

Προσφορά η οποία ορίζει χρόνο ισχύος μικρότερο από τον ανωτέρω προβλεπόμενο απορρίπτεται.

  • Η τιμολόγηση των υπηρεσιών  θα αφορά:

    α) την πάγια μηνιαία χρέωση για το σύνολο του εξοπλισμού (συσκευές πολλαπλής λειτουργικότητας, εξειδικευμένα λογισμικά τύπου Pull Printing/Follow me Printing, λοιπός απαιτούμενος εξοπλισμός για την υλοποίηση της λύσης) και

    β) τη χρέωση των παραγόμενων από τις συσκευές πολλαπλής λειτουργικότητας ανά μήνα εκτυπώσεων βάσει ενιαίας σταθερής χρέωσης ανά σελίδα εκτύπωσης. Ειδικότερα, η μηνιαία αξία θα καθορίζεται από το σύνολο των μηνιαίων εκτυπώσεων ανά:

  • ασπρόμαυρη σελίδα Α4,

  • ασπρόμαυρη σελίδα Α3,

  • έγχρωμη σελίδα Α3,

  • έγχρωμη σελίδα Α4

  • και θα ορίζεται σύμφωνα με τις ενδείξεις των μετρητών των συσκευών πολλαπλής λειτουργικότητας (πολυλειτουργικά / πολυμηχανήματα). Ο ανάδοχος θα τηρεί αναλυτικό αρχείο μηνιαίου αριθμού εκτυπώσεων (ανά ασπρόμαυρη σελίδα Α4, ανά έγχρωμη σελίδα Α4, ανά ασπρόμαυρη σελίδα Α3 και ανά έγχρωμη σελίδα Α3) για κάθε συσκευή πολλαπλής λειτουργικότητας το οποίο θα πρέπει να προσκομίζει μαζί με το εκάστοτε τιμολόγιο πληρωμής.

    Η πληρωμή του συμβατικού τιμήματος θα γίνεται με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 παρ. 5 του ν. 4412/2016, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή.

    Τον Ανάδοχο βαρύνουν οι νόμιμες επιβαρύνσεις σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.

    Με κάθε πληρωμή θα γίνεται η προβλεπόμενη από την κείμενη νομοθεσία παρακράτηση φόρου εισοδήματος.

  • Η προϋπολογισθείσα δαπάνη της σύμβασης βαρύνει τον Τακτικό Προϋπολογισμό της Βουλής των Ελλήνων.
  • Η Προκήρυξη εστάλη στην Επίσημη Εφημερίδα της Ε.Ε. την Πέμπτη 31 Μαΐου 2018.
  • Περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες για πάσης φύσεως τεχνικά ζητήματα δίδονται από τη Δ/νση Πληροφορικής & Επικοινωνιών της Βουλής, κ. Νικόλαο Παπακυρίτση στο τηλέφωνο 210 367 3358 – φαξ 210 367 3157, E-mail: ict@parliament.gr και κα Αλεξάνδρα Κονίδα στο τηλέφωνο 210 367 3359 – φαξ 210 367 3157, E-mail: ict@parliament.gr και για τη Προκήρυξη δίδονται από το Τμήμα Προμηθειών της Βουλής, κ. Αναστάσιος Παπαχριστοδούλου στο τηλέφωνο 210 369 2269 – φαξ 210 369 2120, E-mail: promithies@parliament.gr

ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΒΟΥΛΗΣ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

ΕΝΤΥΠΟ ΕΕΕΣ (σε μορφη pdf) 

ΕΝΤΥΠΟ ΕΕΕΣ (σε μορφη XLM)

ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ (ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ)

ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΙΙ (ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ)

ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΙIΙ (ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ)

ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΙV (ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗΣ)

Υπ΄ αριθμ. 3/2019 Απόφαση Επιτροπής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών της Βουλής των Ελλήνων (κατ’ άρθρον 149 παρ. 3 ΚτΒ, Μέρος Β’-ΦΕΚ 51/Α/1997, όπως ισχύει), επί Προδικαστικής Προσφυγής της εταιρείας με την επωνυμία «ΑΚΤΙΒ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΣΥΣΤΕΜΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»

 

 





Επιστροφή
 
Η Διαδικτυακή Πύλη της Βουλής των Ελλήνων χρησιμοποιεί cookies όπως ειδικότερα αναφέρεται εδώ